نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای مزایای زیادی برای مشاغل مختلف و بنگاه های اقتصادی می باشد. امروزه اینترنت به ابزار اصلی تبادل اطلاعات؛ تجارت؛ ارتباطات و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است. فناوری های اینترنت طی یک دهه، در نحوه تعامل شاهد تغییرات اساسی بوده است. خوشبختانه امروزه، با افزایش سطح پیشرفتهای تکنولوژی در سراسر جهان، دیگر فقط ما انسانها نیستیم که به اینترنت متصل میشویم. بلکه با فناوری جدید، اشیاء نیز به اینترنت متصل شده و با انسان ها؛ سیستم های هوشمند و داده ها در حال تعامل و تبادل می باشند. نخستین اتصال اشیاء به اینترنت از طریق RFID در سال 1999 در MIT توسط سانجی سارما، دیوید بروک و کوین اشتون انجام شد. اولین بار کوین اشتون، عبارت "اینترنت اشیاء" را ابداع نمود.
مزایای اینترنت اشیاء برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
انقلاب اینترنت اشیاء در ارتباط با مدیریت ارتباط با مشتریان
اینترنت اشیاء اتصال اشیاء و دستگاه های مختلف به اینترنت است و از این طریق مشکلات روزمره مردم و مشاغل را به روشی مبتکرانه و ساده حل می کند. این تکنولوژی، انقلابی در برقراری ارتباط با مشتریان و زندگی روزمره مردم از طریق اینترنت بر پا کرد. اینترنت ابعادی فراتر از Machine-to-Machine (M2M) دارد. البته مزایایی که در اینترنت اشیاء وجود دارد فقط محدود به فناوری M2Mنبوده و میتواندگستره وسیعی از امور مختلف را شامل شود. دستگاه های IoT داده های مفیدی را با کمک فناوریهای مختلف جمع آوری کرده و سپس به صورت خود مختار آن داده ها را به سایر دستگاهها و سیستم ها منتقل می کنند. اینترنت اشیاء موجب کشف روش های جدید درآمد کسب و کارها؛ بهبود کیفیت زندگی در برخی جنبه ها و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه شده است.
تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط با مشتریان
اینترنت اشیاء سطح بلوغ ارتباط با مشتریان را افزایش داده و تأثیر عمیقی بر روی مدیریت ارتباط با مشتریان خواهد گذاشت؛ به این علت که داده های عظیم اینترنت اشیاء حاوی اطلاعات مربوط به مشتری بوده و ورودی های متنی می توانند تواناییهای مدیریت ارتباط با مشتریان را به شدت افزایش دهند. بنابراین، آینده مدیریت ارتباط با مشتریان با محاسبات شناختی؛ تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و ایجاد دانشی عمیق در سازمان ها تأمین خواهد شد. در سال 2014 ، گارتنر پیش بینی کرد نرم افزار سی آر ام در سال های آینده در قلب ابتکارات دیجیتال قرار خواهد گرفت. اینترنت اشیاء یکی از حوزه های مهم و نوین فناوری است که به طور قطع سرمایه گذاری های زیادی در آن صورت خواهد گرفت؛ زیرا تجارت دیجیتال برای حفظ رقابت سازمان ها و موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان بسیار مهم است.
تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط با مشتریان
اینترنت اشیاء چه فرصت هایی برای سی آر ام ایجاد می کند؟
IoTبا استفاده از دستگا های متصل، که دائماً اطلاعات گوناگون (مانند رفتار مشتری؛ فعالیت ها؛ تنظیمات برگزیده) را با سیستمهای هوشمند به اشتراک میگذارند، فرصتی طلایی در اختیار کسب و کارها قرار داده تا بتوانند بینشی عمیق و دادههای با کیفیتی به دست آورند. امروزه، CRM در هسته خود شامل مدیریت روابط مشتری با مشتری نیز می باشد. تعامل نزدیک دستگاهها با سیستمهای هوشمند، دنیای جدیدی را برای ارائه پیشنهادات؛ خدمات؛ پشتیبانی برتر و همزمان و در عین حال نوآوری محصولات و خدمات، باز خواهد کرد. امروزه اینترنت اشیاء یکی از مهمترین روندهای دیجیتالی شدن جوامع بوده و با استفاده از این تکنولوژی، بسیاری از ابتکارات تجاری از جمله مدیریت ارتباط با مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند. IoT به عنوان یک کانال تعاملی جدید، وعده ها و شگفتی های زیادی برای حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان هر سازمان با خود به همراه خواهد داشت.
خدمات و پشتیبانی اینترنت اشیاء از مدیریت ارتباط با مشتریان
IoT می تواند تا حد زیادی در گسترش بانک دانش و ارتقاء کیفیت دانش کمک نموده و از این طریق باعث غنی سازی تجزیه و تحلیل؛ محاسبات شناختی و بهبود نتایج شود.
دستگاه های هوشمند، کانال های جدیدی برای بازاریابی دیجیتال میباشند.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)آهارسافت
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)آهارسافت
نرم افزار CRM شرکت آهارسافت، به مشاغل با هر اندازه ای کمک نموده تا فرآیند فروش خود را سرعت بخشیده؛ کارهای خود را به صورت خودکار انجام داده؛ تصمیمات هوشمندانهتری گرفته و در نهایت، به سرعت بتوانند به رشد و پیشرفتی چشمگیر در تجارت خود دست یابند.
مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)عبارت است از:
ایجاد یک انبار واحد برای داده های مشتری
ارائه دید وسیعتر و گستردهتر به فرآیندهای فروش؛ بازاریابی و خدمات درخواستی مشتری
کمک به به بهینهسازی ارتباطات مشتری
کوتاه کردن چرخه فروش
بهبود بخشیدن به مهارت حفظ مشتری
کمک به شرکتها برای درک و برطرف نمودن نیازهای مشتری
افزایش رضایت مشتری
خودکارسازی امور مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان
افزایش بهرهوری عملیاتی
آزادسازی زمان کارکنان برای تمرکز بیشتر بر تعامل با مشتری
معرفی نرم افزار فرآیندساز (BPMS)
اتوماسیون اداری و نرم افزار دبیرخانه تحت وب
با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ ارتباط با مشتریان را بهینه سازی کنید!
اهمیت نرم افزار فرآیندساز BPMS برای تقویت فرایندهای سازمانی
فراتر از نرم افزار اتوماسیون اداری
های ,اینترنت ,ارتباط ,اشیاء ,مشتری ,مشتریان ,ارتباط با ,اینترنت اشیاء ,مدیریت ارتباط ,با مشتریان ,افزار مدیریت ,افزار مدیریت ارتباط ,تاثیر اینترنت اشیاء ,مزایای اینترنت اشیاء ,مشتریان اینترنت اشیاء
درباره این سایت