ا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ ارتباط با مشتریان را بهینه سازی کنید!
مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer relationship management )یکی از اصول مهم و اساسی کسب و کارهای امروزی در شرایط رقابتی حاکم بر بازار می باشد. مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان از اوایل دهه 1970 یعنی هنگامی که میزان رضایت مشتری با استفاده از نظرسنجی های سالانه مورد ارزیابی قرار گرفت، آغاز شد و سال 1997 آغاز محبوبیت این نرم افزار بود. در تعریف نرم افزار CRM می توان گفت که مدیریت ارتباط با مشتری یعنی درک صحیح نیازمندی های مشتری و پاسخگویی مناسب به آن نیازها. به عبارتی، یعنی اینکه چگونه با مشتریان خود ارتباطی مناسب؛ قوی و موثر داشته باشیم تا آنها نیز بتوانند نسبت به برند و مجموعه ما احساس اطمینان و در نتیجه وفاداری پیدا کنند و اینکه چگونه میزان رضایتمندی آن ها را افزایش دهیم به طوری که به اهرمهای تبلیغات دهان به دهان تبدیل شوند.
معرفی نرم افزار فرآیندساز (BPMS)
اتوماسیون اداری و نرم افزار دبیرخانه تحت وب
با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ ارتباط با مشتریان را بهینه سازی کنید!
اهمیت نرم افزار فرآیندساز BPMS برای تقویت فرایندهای سازمانی
فراتر از نرم افزار اتوماسیون اداری
ارتباط ,مشتریان ,مدیریت ,افزار ,نرم ,یعنی ,با مشتریان ,ارتباط با ,مدیریت ارتباط ,نرم افزار ,بهینه سازی ,افزار مدیریت ارتباط
درباره این سایت