شاید شما فکر کنید با راه اندازی یک نرم افزار اتوماسیون اداری، تمام مشکلات حل می‌شود.

اما صبر کنید.

آیا تماتم مشکلات سازمان شما با نامه نگاری و ارجاعات قابل حل است؟

آیا فکری برای مدیریت مشتریان کرده اید؟

آیا برای مدیریت دانشی که داخل ذهن پرسنل است، فکری کرده اید.

آیا برای وظایف تکراری در شرکت فکری نموده اید؟

این اموری که عرض شد خدمتتون هرکدام دارای استانداردهای مشخصی هستند که در پایین عرض می‌کنم.

مثلا برای وظایف تکراری اشخاص در شرکت، بایستی از سامانه BPMS استفاده کنید.

یا برای مدیریت مشتریان بایستی از سامانه نرم افزاری CRM استفاده کنید.

فراتر از نرم افزار اتوماسیون اداری

لذا در نظر داشته باشید:

از طرفی بایستی برای اهداف مختلف، از نرم افزارهای  مختلفی استفاده کنید.

اما از طرفی دیگر همین نرم افزارهای مختلف و جزیره ای باعث شه شدن سازمان می‌شود و تمرکز را از پرسنل می‌گیرد.

لذا بهترین راه حل ممکن استفاده از یک نرم افزار واحد بوده که شامل ماژول های مختلفی می‌شود.

شرکت آهارسافت، با ارائه ی سامانه های اطلاعاتی یکپارچه، کمک شایانی به مجتمع سازی و نظم سازمان کرده است.و لذا با قیمت های مناسبی که برای هر ماژول ارائه کرده است، می‌توانید یکی از بهترین گزینه های انتخاب شما باشد.

معرفی نرم افزار فرآیندساز (BPMS)

اتوماسیون اداری و نرم افزار دبیرخانه تحت وب

با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ ارتباط با مشتریان را بهینه سازی کنید!

اهمیت نرم افزار فرآیندساز BPMS برای تقویت فرایندهای سازمانی

فراتر از نرم افزار اتوماسیون اداری

بکاپ از اطلاعات سامانه های نرم افزاری(قسمت چهارم)

نرم افزار اتوماسیون اداری سبک و راحت(قسمت سوم)

نرم ,کرده ,های ,مدیریت ,فکری ,حل ,برای مدیریت ,نرم افزار ,از نرم ,مدیریت مشتریان ,بایستی از ,برای وظایف تکراری ,برای مدیریت مشتریان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


harmonetbaran CRM Evolution وبلاگ نمایندگی ابن سینا نسیم دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تریبون آزاد فیلم فجری ها آموزش مدیریت pahneyetkv مستند باز مووی دانلود - سایت دانلود رایگان فیلم و سریال وبلاگ سارا