شاید شما فکر کنید با راه اندازی یک نرم افزار اتوماسیون اداری، تمام مشکلات حل میشود.
اما صبر کنید.
آیا تماتم مشکلات سازمان شما با نامه نگاری و ارجاعات قابل حل است؟
آیا فکری برای مدیریت مشتریان کرده اید؟
آیا برای مدیریت دانشی که داخل ذهن پرسنل است، فکری کرده اید.
آیا برای وظایف تکراری در شرکت فکری نموده اید؟
این اموری که عرض شد خدمتتون هرکدام دارای استانداردهای مشخصی هستند که در پایین عرض میکنم.
مثلا برای وظایف تکراری اشخاص در شرکت، بایستی از سامانه BPMS استفاده کنید.
یا برای مدیریت مشتریان بایستی از سامانه نرم افزاری CRM استفاده کنید.
لذا در نظر داشته باشید:
از طرفی بایستی برای اهداف مختلف، از نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید.
اما از طرفی دیگر همین نرم افزارهای مختلف و جزیره ای باعث شه شدن سازمان میشود و تمرکز را از پرسنل میگیرد.
لذا بهترین راه حل ممکن استفاده از یک نرم افزار واحد بوده که شامل ماژول های مختلفی میشود.
معرفی نرم افزار فرآیندساز (BPMS)
اتوماسیون اداری و نرم افزار دبیرخانه تحت وب
با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)؛ ارتباط با مشتریان را بهینه سازی کنید!
اهمیت نرم افزار فرآیندساز BPMS برای تقویت فرایندهای سازمانی
فراتر از نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم ,کرده ,های ,مدیریت ,فکری ,حل ,برای مدیریت ,نرم افزار ,از نرم ,مدیریت مشتریان ,بایستی از ,برای وظایف تکراری ,برای مدیریت مشتریان
درباره این سایت